Sjätte januari

Men hallå. 6 januari 2020, och snart två år sedan jag satte mig ner här och skrev. Hänt så otroligt mycket, så jag knappt vet vad jag ska börja skriva om. Kan ju börja med att berätta att jag fortfarande jobbar kvar på Nobina i Uppsala, är numera fast. Och trivs väll rätt så bra ändå. Jobbar dock mer än heltid, och nätter. Men det rullar på ändå. Är även numera sambo med Dennis, bor i en 3a tillsammans, och har nog aldrig trivs så bra som jag gör här. 2019 var ju ändå ett ganska så bra år, åkte till både Polen och Tjeckien med Dennis. Även fast jag är fruktansvärt flygrädd så gick det ju helt okej. Och skönt att komma hemifrån, och se något annat än tråkiga Sverige. Halva sommaren gick väll också åt till att skruva på silvertejpen, men den höll sig hel hela sommaren, så det var skönt.
Ingen aning om vad jag ska skiva mer. Har hänt för mycket för att få ner allt i ord.
 
puss&kram
Upp