26/12

 
26 december, och snart 2 månader sedan jag satte mig här och skrev. Helt ärligt så har det inte hänt så mycket faktiskt. Skaffade äntligen ny bil så silvertejpen fick ställas undan samma dag som första snön kom, så det var skönt! Känns som all ledig tid även har spenderats med Dennis, är så otroligt tacksam att jag har honom i mitt liv. Vet att man alltid säger det, men det känns verkligen som att han är den rätta för mig. Det har verkligen aldrig känts så lätt med en person, som det gör med honom. Är så glad om detta håller så länge som möjligt. 
Julen spenderades iallafall med familjen, lunch hos mormor med hela släkten. Sen drog alla syskon till pappa och käkade lite där, sen var jag med Dennis resten av kvällen. Nyår spenderas också den med släkten, drar upp till Dennis en stund på kvällen men inte mycket mer än så!
Upp